Doniczki z pasją i dla pasji

Doniczki z pasją i dla pasji

Paulina DylkiewiczPierwsze naukowe i zawodowe doświadczenia zdobywała w Europie i Azji, skończyła studia biznesu międzynarodowego na jednej z najlepszych duńskich uczelni, potem pracowała w międzynarodowej korporacji w Singapurze.  Mało kto jednak spodziewał się, że po tak dużym sukcesie za granicą - 26 latka, Paulina Dylkiewicz wróci do rodzinnego Koszalina i rozpocznie małą rewolucję na polskim rynku.

Inspiracja do powstania marki pdconcept była prosta. "Mój ojciec, który od lat specjalizuje się w technologii formowania rotacyjnego, lecz odnosi sukcesy w zupełnie innej branży niż design, jako pierwszy zainspirował mnie do myślenia o innych produktach. To on pomyślał o pierwszej donicy. Kiedy przyjechałam do Koszalina i zobaczyłam ten produkt to dostrzegłam niesamowity potencjał w tego typu wyrobach." Zaczęło się od jednej donicy, potem pojawiały się kolejne modele, teraz pdconcept może się pochwalić pokaźną gamą produktów, również podświetlanych, dekoracyjnych czy też bardzo nowatorskich - takich jak Bikepot, który łączy w sobie funkcje donicy i stojaka na rowery w jednej oryginalnej formie." Paulina podkreśla, że dostrzegła pewną niszę na polskim rynku. Od lat inspirowała się minimalistycznym skandynawskim designem, czy nowoczesnym architektonicznym podejściem, czyli trendami popularnymi w wielkich miastach, w których pracowała. Teraz wszystkie te inspiracje i pomysły skupiła kreując swoją markę designerskich produktów. Marzymy, projektujemy, pragniemy (ang. dream design desire) - te trzy słowa podsumowują ideologię pdconcept. Wszystkie produkty zaczęły się od marzenia piękniejszej przestrzeni, ozdobionych, pięknie zaaranżowanych domów, biur i ogrodów. Najpierw donice, elementy dekoracyjne i podświetlane, a potem bardziej nowatorskie produkty. A to wszystko we współpracy z polskimi talentami i z wielkim szacunkiem do polskiej genezy pdconcept.

donica podświetlana - idealna na taras

"Jesteśmy dumni, że jesteśmy polską marką." Fakt, że wszystkie produkty pdconcept produkowane są w Polsce jest bardzo ważny dla Pauliny, od zawsze podkreśla ona, że promowanie polskich produktów i polskich talentów jest dla niej priorytetem. Sama podkreśla "To na pewno wynika z jej międzynarodowych doświadczeń, gdzie zawsze dumnie reprezentowałam Polskę. Nie uważam wcale że powinniśmy czuć się gorsi od zagranicznej konkurencji, nasz kraj ma się czym pochwalić, i naprawdę powinniśmy inwestować w promocję polskich produktów jak tylko to możliwe".

Linia produktów pdconcept zaczęła się od kolekcji Planet, w której poszczególne donice nazywane są od poszczególnych elementów układu planetarnego. W tej kolekcji pojawia się dużo klasycznych oraz bardziej nowoczesnych kształtów, które znakomicie mogą ozdobić każdą przestrzeń - od modernistycznych domów i budynków biurowych, po bardziej konwencjonalne ogrody i obszary miejskie. Dobór produktów w kolekcji planet adresowany jest do bardzo uniwersalnego odbiorcy, każdy klient znajdzie w niej coś dla siebie.

donica podświetlana donice wewnętrzne

Kolekcja Gwiazd, natomiast, ma o wiele bardziej wyszukaną gamę produktów. Tutaj Gwiazdami są projektanci i ich produkty. Na początek pdconcept zaczęło współpracę z nielicznymi projektantami korzystając z polskich i międzynarodowych kontaktów Pauliny. Teraz, to projektanci zabiegają o włączenie ich pomysłów do oferty pdconcept. Selekcja jest jednak bardzo wymagająca. Wszystkie produkty Kolekcji Gwiazd muszą cechować się oryginalnością, wyjątkowym pomysłem i kunsztem projektowym. Stąd pierwsze produkty, które są już dostępne dla klientów to wspomniany stojak na rowery Bikepot, Kaktus który łączy w sobie zalety donicy, popielniczki i kosza na śmieci, przeuroczy Miś, służący jako designerska ozdoba lub lampka, a także indywidualnie pogięta donica Bent." Prototypów nowych produktów z Kolekcji Gwiazd mam bardzo dużo, przynajmniej raz w miesiącu testujemy nowe pomysły projektantów i udoskonalamy formy." - mówi Paulina. Okres wakacyjny był dla pdconcept czasem wytężonej pracy nad prototypami, i pdconcept zapowiada, że lada dzień owoce tej pracy będą dostępne dla klientów.

designerskie doniczkiKolekcja Przestrzeń to trzecia kolekcja marki, w której znaleźć się mają produkty bardziej meblarskie i ogrodowe, te produkty są również w fazie projektowej. Jednakże plany rozwoju pdconcept wyglądają naprawdę ambitnie jeśli chodzi o poszerzanie oferty nowych produktów i plany podboju nowych rynków.

Wszystkie produkty pdconcept wykonane są z polietylenu (PE). To materiał bardzo odporny, zarówno na czynniki atmosferyczne, a także na uszkodzenia mechaniczne. To jest gwarancją wysokiej jakości donic, które wyróżniają się na rynku jako nie tylko ładne, ale także niezwykle trwałe.

Jednym z największych hitów pdconcept są produkty podświetlane. Donice z efektem podświetlania mogą być zastosowane zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Występują w wersjach zarówno ze świetlówką, jak i zimnym światłem LED oraz RGB z wyborem 16 kolorów światła sterowanych pilotem. "Klienci uwielbiają nasze produkty podświetlane, dlatego szczególny nacisk kładziemy na rozwój tego typu produktów w naszej ofercie. Sami opracowaliśmy system oświetleniowy oraz skrupulatnie analizujemy najbardziej korzystny rodzaj światła do każdego nowego produktu. Stąd też pomysł na podświetlanego Kaktusa i Misia".

podświetlana choinkaProdukty pdconcept znakomicie wpasowują się także w sezonowość rynku. Podczas gdy latem największymi sukcesami sprzedażowymi są duże donice kolorowe, amfora czy też stojaki na rowery; to właśnie jesienią i zimą trendy zmieniają się bardziej w kierunku modnych produktów podświetlanych. "Czas bożonarodzeniowy i święta są dla nas bardzo ważne. Wtedy kolorowe produkty doniczkowe ustępują miejsca bardziej wyszukanym podświetlanym produktom. Wszystkie świecące produkty to doskonale pomysły na prezenty choinkowe, a dla naszych klientów w tym roku szykujemy wspaniałą niespodziankę." Będzie to wyjątkowa choinka podświetlana z możliwością zawieszenia na balustradach balkonowych czy schodowych, a także płotach i barierkach.

"Być może zdominujemy rynek i wypchniemy z niego mało ekologiczne tradycyjne choinki" - śmieje się Paulina. Optymizmu jej nie brakuje, a pasja z jaką mówi o pdconcept jest naprawdę zaraźliwa. Z takim podejściem i zaangażowaniem w jej markę, można naprawdę spodziewać się sukcesu. Sukcesu zarówno samej marki pdconcept, jak również sukcesu w upiększaniu otaczającej przestrzeni, bo takie właśnie hasło przyświeca pdconcept.

Oceń artykuł
5,00 / 8 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Autor: Paulina Dylkiewicz

Źródło: Pdcocnept

Polecamy Ci również

Zobacz także