Gala - Ranking Marek Budowlanych 2006

25 stycznia 2007 roku, na Międzynarodowych Targach Budownictwa BUDMA 2007 w Poznaniu, odbyła się Gala, podczas której poznamy laureatów Rankingu Marek Budowlanych 2006 oraz Dystrybutora Roku 2006.

Uroczystościom wręczenia wyróżnień towarzyszyły prezentacje multimedialne zawierające wyniki z badania marketingowego przeprowadzonego na przełomie listopada i grudnia 2006 roku, na ogólnopolskiej próbie dystrybutorów materiałów budowlanych oraz inwestorów indywidualnych.
Ranking Marek Budowlanych 2006 to trzecia z kolei edycja projektu, a Ranking Dystrybutor Roku odbył się już po raz szósty. Oba konkursy na stałe wpisały się do kalendarza imprez dla szeroko pojętej branży inwestycyjno - budowlanej. Pomysłodawcą oraz autorem rankingów, podobnie jak w latach ubiegłych, jest ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku - instytut badawczy, który od 10 lat specjalizuje się w badaniach sektora budowlanego na szeroka skalę.

Skąd pomysł na taki konkurs?
Znajomość marki to dziś jeden z kluczowych wskaźników dla wszystkich firm działających na rynku. Rynek budowlany nie stanowi tu wyjątku – twierdzą badacze ASM. Coraz więcej firm z tej branży zdaje sobie sprawę, że tworzenie marki jest prawie równoznaczne z wytworzeniem u klienta zaufania do produktu, stąd większy wysiłek wkładany w promocję marki. W pewnej chwili zauważyliśmy konieczność systematycznego monitorowania wyników podejmowanych działań, które niejednokrotnie prowadzone są z wykorzystaniem bardzo dużych nakładów finansowych. Poza tym Rynek budowlany jest dosyć specyficznym rynkiem – podkreślają pomysłodawcy  rankingu. Tu w bardzo dużym stopniu liczy się zaufanie klienta do produktu, który nie jest dobrem szybkozbywalnym, a o jego jakości będziemy mogli przekonać się dopiero po latach. Dokonując zakupu obdarzamy więc producenta sporym kredytem zaufania.

Tegoroczni Laureaci Rankingu: "Budowlana Marka Roku 2006"

  • I miejsce: Atlas
  • Wyróżnienie: Ceresit (Henkel), Knauf

Laureaci Rankingu "Budowlana Marka Roku 2006" w kategorii:Budowlana Marka Roku

  • pokrycia dachowe - Röben
  • okna dachowe - Fakro
  • systemy rynnowe - Marley
  • materiały termoizolacyjne - Isover
  • silikony i pianki - Tytan (Selena)
  • farby - Dekoral, lakiery - Domalux, impregnaty do drewna - Drewnochron (Sigma Kalon Deco Polska)
  • cement - Górażdże Cement (Heidelberg)
  • okna elewacyjne - Dobroplast
  • drzwi - Porta KMI
  • płytki ceramiczne - Opoczno
  • podłogi - Kronopol
  • materiały wznoszeniowe - Porotherm, elementy elewacyjne - Wienerberger
  • płyty gipsowo - kartonowe -  Knauf
  • systemy dociepleń budynków, kleje do płytek ceramicznych i fugi, tynki dekoracyjne, masy i gładzie szpach-
    lowe - Gipsar, posadzki samopoziomujące, gotowe zaprawy murarskie i tynkarskie - Atlas 

    Laureaci Rankingu "Dystrybutor Roku 2006" w kategorii:

  • markety budowlane - Castorama
  • sieci hurtowni budowlanych - Grupa PSB (Polskie Składy Budowlane)

Więcej informacji na temat Gali Rankingu Marek Budowlanych: http://www.asm-poland.com.pl/
Joanna Okupska
Specjalista ds. Public Relations
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Sp. z o.o.
j.okupska@asm-poland.com.pl
tel.: 024 355 77 07,  024 355 77 00

Oceń artykuł
4,00 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Marta Balcerowska

Źródło: ASM Poland

Polecamy Ci również

Zobacz także