I Kongres Wyposażenia Wnętrz

Na początku listopada zadebiutował Kongres Wyposażenia Wnętrz. Pierwsza edycja imprezy spotkała się z ogromnym zainteresowaniem branży.

I Kongres Wyposażenia Wnętrzkongres

5 listopada firma Promedia zorganizowała pierwszy specjalistyczny kongres adresowany wyłącznie do branży wyposażenia wnętrz. W wydarzeniu udział wzięli architekci wnętrz, producenci i importerzy mebli, artykułów dekoracyjnych oraz dostawcy technologii do ich produkcji. Uczestnicy imprezy mogli poszerzyć wiedzę na temat trendów produktowych, handlowych i marketingowych oraz technik prezentacji produktów. Celem kongresu było dostarczenie profesjonalistom z branży aktualnych informacji o rynku i konsumentach, które pomogą im skuteczniej działać i konkurować w obecnej sytuacji gospodarczej.

uczestnicy Kongresu Wyposażenia Wnętrzstoisko informacyjne

O tym, jak dobrać narzędzia marketingowe do oczekiwań rynku mówił Jerzy Osika, właściciel firmy wydawniczej i marketingowej Promedia. Tendencje na rynku powierzchni handlowych w branży wyposażenia wnętrz zaprezentowała Marta Augustyn, Associate Director z Jones Lang LaSalle. Jak rozwijać sprzedaż dzięki franszyzie można było się dowiedzieć z kolei z prelekcji dr Marty Ziółkowskiej-Berman, adiunkt SGH. Dużym zainteresowaniem cieszyły się seminaria dr Marka Borowińskiego, właściciela firmy doradczej Psychologiakoloru.pl. Zaprezentował on trendy w wyposażeniu wnętrz na 2010 rok oraz sposoby na zwiększenie sprzedaży, dzięki visual merchandisingowi. Wśród poruszanej tematyki nie zabrakło też wykładów z zakresu nowoczesnych technologii. Sławomir Ziętarski, dyrektor operacyjny Brain Juice radził, jak wykorzystać możliwości Internetu w biznesie. Anna Kosmacz-Chodorowska, główny specjalista z Instytutu Logistyki i Magazynowania starała się przybliżyć zagadnienie technik kodowania towarów. Natomiast Bartosz Jacyna, konsultant logistyczny, Logisys tłumaczył w jaki sposób nowoczesna logistyka usprawnia działanie firmy i buduje jej przewagę rynkową. Bolączką wielu firm jest nieznajomość prawa ochrony danych osobowych, jakie informacje można przetwarzać, a na jakie i kiedy musimy mieć zgodę. Informacje o bezpiecznym zarządzaniu danymi osobowymi klientów można było zdobyć podczas prelekcji Artura Kostowskiego, redaktora portalu Ochronainformacji.pl.

Kongres stał się również świetną okazją do wymiany opinii i nawiązania nowych kontaktów biznesowych. Uczestnicy mogli się zintegrować, co jest szczególnie ważne w przypadku sektora wyposażenia wnętrz, który nie ma własnej organizacji branżowej. Imprezę zakończyła loteria wizytówkowa.

Portal e-mieszkanie.pl był patronem medialnym Kongresu.

Oceń artykuł
4,33 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Marta Balcerowska

Zdjęcia: Promedia

Polecamy Ci również

Zobacz także