Laptop, który nosi się modnie

Świat technologii i mody znalazł idealną ambasadorkę - wyjątkowo kreatywną projektantkę, która nada nowy wymiar notebookom HP.

pokaz modyO współpracy pomiędzy HP a znaną projektantką poinformowano podczas pokazu kolekcji Vivienne Tam odbywającego się w ramach nowojorskiego Fashion Week. Pierwsza na świecie współpraca pomiędzy globalnym producentem komputerów i sławnym domem mody ma na celu opracowanie specjalnego designu dla komputerów przenośnych HP. Dzięki temu notebook stanie się perfekcyjnym akcesorium dla kobiet zwracających uwagę na modę i styl. Vivienne Tam będzie także współpracować z HP przy kreowaniu akcesoriów i opakowań do notebooków.

Efektem współpracy będzie stworzenie komputera przenośnego oferującego zarówno modny, niepowtarzalny styl, jak i rozwiązania technologiczne, które będą w stanie zadowolić nawet najbardziej wymagających użytkowników. „Nowoczesna kobieta nie tylko w inteligentny sposób wyraża siebie samą za pomocą osobistego stylu, lecz także korzysta z osiągnięć technicznych, aby w pełni cieszyć się wszystkimi aspektami swojego życia”, powiedziała Vivienne Tam.Vivienne Tam Zgodnie z zapowiedziami, owoc współpracy projektantki z Hewlett-Packard ma być dostępny na rynku na początku przyszłego roku. Podstawą dla projektów ma się stać opracowany przez Vivienne Tam styl „China Chic”, znany z wybiegów mody na całym świecie. Swoją inspirację styl ten czerpie z fascynacji kulturą Chin i estetyką, jaką można tam spotkać. Projektantka jest zafascynowana motywami kwiatowymi, które są bardzo ważne w tradycyjnej chińskiej kulturze.

„Gdy firma Hewlett-Packard zwróciła się do mnie z prośbą o zaprojektowanie specjalnego designu dla notebooków, natychmiast wiedziałam, jak powinien on wyglądać”, powiedziała projektantka. „Notebook powinien spełniać potrzeby nowoczesnej kobiety, dla której ważny jest zarówno modny, designerski wygląd komputera, odzwierciedlający jej osobowość, jak i korzystanie z najnowszych rozwiązań technologicznych. Chciałabym stworzyć design, który będzie się podobał kobietom w każdym wieku i na całym świecie, niezależnie od narodowości czy poziomu zarobków”.

Oceń artykuł
4,67 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Marta Balcerowska

Źródło: Hewlett-Packard

Polecamy Ci również

Zobacz także