Marmorin wchodzi na rynek

Pierwsza na rynku wolnostojąca umywalka, modele wykonywane wedle indywidualnych zamówień klientów i projektantów. Choć produkty Marmorinu są dobrze znane użytkownikom z kraju i zagranicy, sama marka dopiero powalczy o swoje miejsce na polskim rynku.

umywalka łazienkowaMarmorin od blisko ćwierć wieku specjalizuje się w produkcji umywalek i brodzików z lanego marmuru oraz wykonanych z granitu zlewozmywaków. Do tej pory producent realizował zamówienia głównie dla światowych marek. Dziś  inwestuje we własną, buduje sieć sprzedaży, pokazuje się podczas targów i staje w szranki z rodzimymi producentami produktów sanitarnych. Wszelkim działaniom przyświeca hasło: „wyjątkowa codzienność” wyrażające filozofię firmy.

„Czy na rynku jest miejsce dla produktów spoza kręgu ceramiki? Myślę, że tak. Naszą rolą będzie tu nie tylko prezentacja modeli, których Polacy chcieliby używać w swoich kuchniach czy łazienkach, ale i edukacja klientów odnośnie zalet stosowanego przez nas materiału. Jego podstawową cechą jest nieograniczona niemal żadnymi technicznymi przeszkodami dowolność kolorów i kształtów. Mamy w swojej kolekcji szeroką gamę modeli – od mocno futurystycznych projektów, aż po zawsze aktualną klasykę kształtu” -  mówi Jakub Hrab, dyrektor generalny Marmorinu.

Najwięcej wątpliwości budzą zwykle pytania o wytrzymałość i sposób użytkowania produktów – klienci wiedzą, czego spodziewać się po ceramice, a lany marmur to dla nich nowość. W planach firmy są intensywne kampanie informacyjne na ten temat. Marmorin uruchomił też wewnętrzne laboratorium, które czuwa nad jakością produktów i nieustannie pracuje nad kolejnymi innowacjami. Dodatkowym zabezpieczeniem jest wyposażenie produktów w antybakteryjną powłokę Bio Cote. Ponadto wszystkie produkty są atestowane, zaś sama firma legitymuje się certyfikatem ISO 9001, 1401.  

Designed by...
Projektanci od zawsze zajmowali w Marmorinie miejsce szczególne. To ich pomysły wyznaczały kierunek w jakim zmierzała produkcja kolejnych kolekcji. To dzięki nim producent wypuścił na rynek pierwszą w naszym kraju umywalkę wolnostojącą. Kolejnym krokiem było utworzenie działającego od ubiegłego roku wewnętrznego działu projektowego. „Wielki sukces artykułów wytwarzanych w naszej fabryce na zasadach podwykonawstwa przekonał nas, że czas najwyższy stanąć na własnych nogach” – przekonuje Milena Kołodziejczyk, dyr. operacyjny w firmie.

Produkty Marmorinu docierały już w najbardziej odległe zakątki naszego globu. Poza intensywną współpracą handlową z krajami ościennymi rodzime umywalki i zlewy znajdowały nabywców m.in. w Izraelu czy Nowej Zelandii. Teraz powalczą o gusta polskich klientów. Magnesem dla tych najbardziej wymagających ma być oferta produkcji modelu na indywidualne zamówienie klienta czy urządzającego jego dom architekta.

Oceń artykuł
4,75 / 4 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Katarzyna Dębek

Źródło: Marmorin

Polecamy Ci również

Zobacz także