Meble biurowe

Dużo czasu spędzamy w pracy. Ale również w niejednym domu czy mieszkaniu, mamy wydzielony gabinet. Pomieszczenia takie są bardzo przydatne, chociażby po to by zrobić miejsce dla książek i wszystkich dokumentów, których w domu nie brakuje. Rachunki, wyciągi bankowe, korespondencja, to wszystko warto mieć w jednym miejscu.

Pozostaje, więc rozejrzeć się wokół i sprawdzić, w jakiej kondycji są nasze warunki do pracy (w domy lub w firmie). Może się okazać, że potrzebujemy kilku prostych zmian w organizacji przestrzeni do pracy. Poprzez dobrą organizację miejsca pracy pomagamy sobie sami. Sprzyja temu nieutrudniona dostępność do akcesoriów biurowych (bez utraty czasu na ich poszukiwanie), uzupełniająca ofertę producentów mebli, które stanowią kwestie kluczową w miejscu pracy.

biurko do pracybiurkoakcesoria biurowe




 

Meble i dodatki
Dobrze, kiedy meble biurowe są nie tylko estetyczne, ale i funkcjonalne. Dlatego zwracajmy uwagę na detale i akcesoria usprawniające "biurowe życie". Bardzo przydatnym rozwiązaniem są na przykład specjalne wkładki - piórniki umieszczane w szufladach kontenerów. Dzięki nim długopisy, spinacze, gumki i nożyczki mają swoje stałe miejsce i nie trzeba tracić czasu na ich poszukiwanie. Mimo, że wiele osób chwali sobie wysuwaną szufladę na klawiaturę, okazuje się, że nie jest ona najlepszym rozwiązaniem. Rehabilitanci i specjaliści od ergonomii przestrzegają, że znajduje się zbyt nisko i dlatego korzystanie z niej nie sprzyja zdrowej postawie. Jeśli potrzebujemy więcej miejsca do pracy, wybierzmy biurko z szerokim z blatem. Dodatkowo, więcej miejsca na blacie wygospodarujemy, umieszczając pojemniki na akcesoria biurowe na ściankach działowych, wykończonych specjalną listwą zawieszkową. Zgodnie z sugestią projektantów można na nich umieścić nie tylko pojemnik na długopisy, ale również zawieszki na dyskietki i papier, a nawet podstawkę na telefon. 


szafka wielofunkcyjnaszafka biurowa

"Mirage"
To mobilne zestawy meblowe wyposażone w kółka. Dzięki nim nie ma problemu, by wraz ze stertą notatek, laptopem czy projektorem multimedialnym przenieść się w inne miejsce. Takie rozwiązanie jest szczególnie przydatne w firmie, kiedy przenosimy się na spotkania z pokoju do pokoju. Również w domu ułatwia to zmianę ustawienia przemeblowania w pokoju do pracy, kiedy potrzebujemy zmiany. Zestaw mebli "Mirage" został stworzony z myślą o nowoczesnym stylu pracy.

meble do biurameble biurowe

 

 

 

 

 

Oceń artykuł
5,00 / 3 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Joanna Bogumił

Źródło: Mikomax

Polecamy Ci również

Zobacz także