15 stycznia br. w salonie firmy Sanpol we Wrocławiu odbyła się premiera ekspozycji Raindance Point. Jest to koncepcja flagowego programu prysznicowego marki Hansgrohe, którym producent ustanowił nowe standardy w zakresie wzornictwa i funkcji.
Projekt doczekał się realizacji dzięki zaangażowaniu firm o ugruntowanej pozycji: Hansgrohe – światowego producenta armatury i systemów prysznicowych o ponad 100-letniej tradycji w obszarze innowacji, technologii i designu oraz Sanpol – dynamicznie rozwijającej się firmy handlowej z 15 oddziałami w całej Polsce.
Główną zaletą projektu Raindance Point jest modułowość i możliwość adaptacji do indywidualnych warunków przestrzennych. Ponadto opatentowana przez Hansgrohe technologia napowietrzania strumienia przemieniła kąpiel pod prysznicem w prywatny rytuał żywiołów.
Na uroczystą premierę ekspozycji do Wrocławia przybyło ponad 150 gości ze świata architektury i biznesu. Raindance Point był tego dnia punktem spotkań z klientami i partnerami, a także inspiracją dla działań twórczych w obszarze architektury i aranżacji wnętrz.