Targi PORTA 2016 – trzecia edycja

0
Targi PORTA 2016
Targi PORTA 2016, zorganizowane w dniach 26-30. września w Ełku to już trzecia tego ważnego wydarzenia branżowego.

Tegoroczne Targi PORTA to trzecia edycja niezwykłego wydarzenia branży stolarki otworowej.


Targi organizowane przez firmę PORTA KMI POLAND odbywają się w dniach 26-30 września 2016 r. w Ełku. To już trzecia edycja tego wydarzenia, które po raz pierwszy odbyło się 2013 roku w głównej siedzibie firmy w Bolszewie k. Wejherowa na Pomorzu, gromadząc  ponad 1300 gości. Od tamtej pory Targi na stałe wpisały się do kalendarza, jako jedyne w swoim rodzaju.
– Jako największy polski producent drzwi i jeden z największych producentów w tej części Europy od lat byliśmy obecni na różnych imprezach targowych w kraju i za granicą. Jednak szukaliśmy rozwiązań, które pozwoliłyby nam realizować strategię Porta Partner. Dlatego w 2013 roku zdecydowaliśmy się na organizację pierwszych targów wewnętrznych jako formy spotkania i wymiany doświadczeń w gronie ponad dwóch tysięcy sprzedawców z Polski i zagranicy. Powoli Targi PORTA stają się ważnym, obowiązkowym punktem na mapie wydarzeń w branży stolarki otworowej
– mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu
w PORTA KMI POLAND.

Tegoroczne spotkanie zorganizowano pod hasłem: „Efektywna sprzedaż”. W związku z tym przygotowano liczne pokazy, prezentacje i interesujące zajęcia warsztatowe. Na gości czeka jednak więcej atrakcji.
– Targi PORTA 2016 to wyjątkowa okazja, by na własne oczy zobaczyć niedostępną na co dzień halę produkcyjną PORTA STEEL wyposażoną w najnowocześniejszy park maszynowy, którego łączny koszt wyniósł 70 mln zł - dodaje Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.

Na potrzeby wydarzenia specjalnie zaaranżowano przestrzeń jednej z hal produkcyjnych spółki i zorganizowano w niej 10 stref, w których  przedstawione zostaną m.in.: nowości produktowe, najnowsze trendy w branży wnętrzarskiej czy aktualne rozwiązania sprzedażowe:

  • Strefa „Efektywnej sprzedaży” – zaprezentowany zostanie w niej modelowy salon sprzedaży z ergonomicznymi rozwiązaniami ekspozycyjnymi. W strefie goście będą mogli także uczestniczyć w pokazach wzorcowego procesu sprzedażowego.
  • Strefa „Fornir– przybliży nowe, atrakcyjne rozwiązania podkreślające piękno naturalnego materiału.
  • Strefa „Inwestycje” – zaprezentuje osiem wybranych realizacji inwestycyjnych. Każdą z nich reprezentować będą produkty, w których wykorzystane zostały ciekawe i niestandardowe rozwiązania, odpowiadające na potrzeby danej inwestycji.
  • Strefy „Materiały Marketingowe” oraz „Komunikacja Marketingowa” – zaprezentują pakiet narzędzi wspomagających sprzedaż, w tym wiele działań zaplanowanych na 2017 rok.  
  • Strefa „Wnętrza– zaaranżowano w niej kolekcje PORTA w różnych, często niestandardowych wnętrzach, zarówno prywatnych, jak i publicznych.
  • Strefy „Arena” i „Park Technologiczny” – to miejsca, w których eksperci spółki oraz zaproszeni goście specjalni poprowadzą ciekawe prezentacje.
  • Sfera „Centrum R&D” – poświęcona będzie projektom drzwi z nietypowymi rozwiązaniami planowanymi do wdrożenia w najbliższych miesiącach.
  • Strefa „AGM” –odbywać się będą w niej pokazy montażu produktów premium takich jak drzwi przeciwpożarowe czy drzwi pasywne oraz produktów stalowych wprowadzonych do oferty PORTA po otwarciu fabryki PORTA STEEL.

Targi PORTA 2016 oficjalnie zainaugurują jubileuszowy rok obchodów 25-lecia istnienia  firmy PORTA KMI POLAND.

 

Oceń artykuł
5,00 / 4 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy
Więcej na ten temat:

Opracowanie: Katarzyna Laszczak

Źródło: PORTA KMI

Polecamy Ci również

Zobacz także