Wirtualny Malarz nagrodzony

Wirtualny Malarz FFiL Śnieżka SA zdobył 2 główne nagrody w prestiżowym konkursie rozwiązań komunikacji cyfrowej POPAI Digital Awards: Grand Prix za najlepsze rozwiązania cyfrowe oraz wyróżnienie specjalne w kategorii innowacja roku.

wirtualny malarz Wyniki konkursu ogłoszono podczas II Międzynarodowego Kongresu Shopper Marketingu zorganizowanego przez stowarzyszenie POPAI. Jest to organizacja z siedzibą
w Waszyngtonie dedykowana branży marketingu handlowego. POPAI jest organizatorem najważniejszych na świecie konkursów na najlepsze rozwiązania promocyjne w miejscu sprzedaży, nazywanych często "Oskarami POS". Do konkursu zgłoszono łącznie 56 ekspozytorów. W ocenie rozwiązań brano pod uwagę m.in. innowacyjność i design konstrukcji czy charakter zastosowanego oprogramowania.

Wirtualny Malarz FFiL Śnieżka to kiosk kreatywny, który pomaga dobrać kolory do wnętrza. Przyjazny interfejs w kilku krokach pozwala poznać preferencje kolorystyczne użytkownika
i dobiera indywidualnie paletę do dekoracji pomieszczeń. Przygotowano do wyboru dwie ścieżki: „Poznaj swoje ulubione kolory” oraz „Mam wybrany kolor”. Obie opcje umożliwiają przetestowanie dowolnych barw poprzez wkomponowanie ich we wnętrza pomieszczenia wybranego spośród 20 propozycji. Wirtualne malowanie wybranego pomieszczenia jest możliwe także z użyciem swojego ulubionego koloru, który można sczytać z dowolnego przedmiotu. Maszyna zawiera ponadto katalog gotowych inspiracji oraz katalog produktów. Dzięki temu Wirtualny Malarz prezentuje pełen wachlarz możliwości, jakimi – realnie, a nie wirtualnie – dysponuje użytkownik.

Oceń artykuł
5,00 / 2 głosów
Co sądzisz na ten temat
Zaloguj się i skomentuj pierwszy

Opracowanie: Redakcja

Źródło: FFiL Śnieżka

Polecamy Ci również

Zobacz także